Strefa Klienta
Witaj w panelu logowania do strefy klienta. Wprowadź swój login i hasło, aby uzyskać dostęp do konta i dokumentacji technicznej. W przypadku problemów z logowaniem skontaktuj się z działem obsługi klienta.
Rejestracja konta
Przypominamy, że przed pierwszym logowaniem konieczne jest skontaktowanie się z działem obsługi klienta pisząc na adres poczta@system-1.pl, w celu wygenerowania tymczasowego hasła. Pozwoli to na pełny i bezpieczny dostęp do naszych usług.
Bądź na bieżąco!
Czy chcielibyście być na bieżąco z aktualizacjami systemu VeritumXL, najnowszymi informacjami i ofertami? Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera!
FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania
Jak włączyć zdalną pomoc przy wykorzystaniu oprogramowania TeamViewer?
Do otrzymania zdalnej pomocy potrzebujesz zainstalować oprogramowanie TeamViewer. Pozwoli on nam, za Twoją zgodą, zobaczyć co dzieje się na Twoim ekranie oraz rozwiązać problem bez względu na dzielącą nas odległość. Jesteś absolutnie bezpieczny, a poufność Twoich informacji jest zachowana.
Jak można przyspieszyć czas logowania i podłączenia do bazy danych?
Przyspieszenie czasu logowania i podłączenia do bazy danych:
A) W przypadku zainstalowania serwera bazy danych na serwerze Windows obsługującym domeny, w przypadku problemów związanych z długim czasem logowania można odblokować dodatkowo dostęp do portu 113 /Identyfikacja uprawnień systemu Windows/.
B) Nie należy stosować rozszerzenia GDB dla nazwy pliku bazy danych wydłuża znacznie czas podłączenia do bazy.
Jak ustawić podpis elektronicznego dla e-deklaracji?
Informacje w jaki sposób należy prawidłowo skonfigurować programy do składania podpisu elektronicznego można znaleźć na stronie Ministerstwa Finansów wpisując w wyszukiwarce: Oprogramowanie do podpisu
Bezpośredni link do pliku: Oprogramowanie do podpisu elektronicznego i zarządzania kartami kryptograficznymi, dostarczane przez centra certyfikacji – ustawienia dla systemu e-Deklaracje
Mam problem z podłączeniem dystrybutorów
Mam problem z ceryfikatami dla e-Deklaracji.
Root min-fin: root minfin servers ca
Certyfikat e-Deklaracje Ministerstwa Finansów: bramka.e-deklaracje.mf.gov.pl.crt
Certyfikat Testowy e-Deklaracje Ministerstwa Finansów: test-bramka.edeklaracje.gov.pl.crt
W jaki sposób mogę skonfigurować konto WebDav?
Windows XP
Linux
Dla systemów Windows 7 Windows 8 można korzystać z programu BitKinex
Nie działają pliki pomocy
Aby zaczęły działać należy dodać w rejestrze systemowym klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\HTMLHelp\1.x\ItssRestrictions a w nim DWORD o nazwie MaxAllowedZone o wartości 3. Jeśli podany klucz już istnieje, ale ma wartość mniejszą niż 3 to należy ją zmienić na 3.
Nie mogę podłączyć bazy
Problem z dokonywanie eksportu i importu tabel i zestawień do baz zewnętrznych i pojawiający się komunikat: Network initialization failed. File C:PDOXUSRS.NET Permission denied Directory C:
- zakładkę Configuration
- rozwjamy opcję Configuration (naciskając + po jej prawej stronie)
- rozwijamy opcję Drivers
- rozwijamy opcję Native
- ustawiamy się na sterowniku PARADOX
- klikamy po prawej stronie na parametrze NET DIR
- wpisujemy bądź wybieramy z okna Select Directory folder, do którego użytkownicy BDE mają pełny dostęp
- następnie wybierany kolejno z menu Object i Apply
- wyłączamy program BDE i kolejno wszystkie aplikacje
korzystające z BDE (w przypadku gdy nie mamy pewności warto wystartować komputer od nowa).
© Copyright 2023 System-1 Spółka z o.o