Strefa Klienta

W celu zapewnienia dobrej pracy systemu po zakończeniu wdrożenia udzielamy gwarancji. W tym czasie nieodpłatnie świadczymy usługi serwisowe umożliwiające, dostęp do nowych wersji systemu oraz krótkie konsultacje telefoniczne i przez Internet.

Zostań naszym klientem i uzyskaj dostęp do większej ilości świadczonych przez nas usług.

Login:

Hasło:



FAQ

Ustawienia podpisu elektronicznego dla e-deklaracji
Informacje w jaki sposób należy prawidłowo skonfigurować programy do składania podpisu elektronicznego można znaleźć na stronie Ministerstwa Finansów wpisując w wyszukiwarce Oprogramowanie do podpisu

 

 

 

 

Bezpośredni link do pliku: Oprogramowanie do podpisu elektronicznego i zarządzania kartami kryptograficznymi, dostarczane przez centra certyfikacji – ustawienia dla systemu e-Deklaracje

Mam problem z ceryfikatami dla e-Deklaracji.
Certyfikaty można zainstalować z plików:
Root min-fin: root minfin servers ca
Certyfikat e-Deklaracje Ministerstwa Finansów: bramka.e-deklaracje.mf.gov.pl.crt
Certyfikat Testowy e-Deklaracje Ministerstwa Finansów: test-bramka.edeklaracje.gov.pl.crt
W jaki sposób mogę skonfigurować konto WebDav?
Proszę postępować zgodnie z instrukcją dla swojego systemu operacyjnego:
Windows XP
Linux
Dla systemów Windows 7 Windows 8 można korzystać z programu BitKinex
Nie działają pliki pomocy
Aby zaczęły działać należy dodać w rejestrze systemowym klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\HTMLHelp\1.x\ItssRestrictions a w nim DWORD o nazwie MaxAllowedZone o wartości 3. Jeśli podany klucz już istnieje, ale ma wartość mniejszą niż 3 to należy ją zmienić na 3.
Jak można przyspieszyć czas logowania i podłączenia do bazy danych?
A) W przypadku zainstalowania serwera bazy danych na serwerze Windows obsługującym domeny, w przypadku problemów związanych z długim czasem logowania można odblokować dodatkowo dostęp do portu 113 /Identyfikacja uprawnień systemu Windows/.
B) Nie należy stosować rozszerzenia GDB dla nazwy pliku bazy danych – wydłuża znacznie czas podłączenia do bazy.
Nie mogę podłączyć bazy
Jeżeli na komputerze będącym serwerem bazy danych FireBird jest zainstalowana zapora systemu /firewall/, należy ustawić wyjątek umożliwiający dostęp do bazy poprzez port 3050.
Mam problem z podłączeniem dystrybutorów
Komputer do którego następuje podłączenie dystrybutorów powinien być wyposażony w wolny port RS232. Jeżeli na tym komputerze prowadzona jest równocześnie obsługa systemu sprzedaży z drukarką fiskalną, potrzebny jest kolejny wolny port RS232.
Problem z dokonywanie eksportu i importu tabel i zestawień do baz zewnętrznych i pojawiający się komunikat: Network initialization failed. File C:PDOXUSRS.NET Permission denied Directory C:
Komunikat jest spowodowany brakiem dostępu do folderu w którym powinien się znajdować plik kontrolny Paradox’a PDOXUSR.NET. Tabele Paradox’a ze względu na kompatybilność BDE(Borland Database Engine) z Paradox’em korzystają z takiego pliku do kontroli blokad sieciowych. Tak sam Paradox jak i BDE (w celu zachowania zgodności) domyślnie umieszczają ten plik w folderze głównym dysku na którym znajduje się baza danych. Często zdarza się, że użytkownik nie ma odpowiednich praw dostępu to takiego folderu i nie ma ich mieć. Rozwiązaniem tego problemu na poziomie BDE (wykorzystywane przez system Veritum), jest zmiana lokalizacji pliku kontrolnego. Wykonujemy to uruchamiając program administrujący BDE – BDEADMIN (standardowo instalowany jest w folderze C:\Program Files\Common Files\Borland Shared\BDE). Następnie wybieramy kolejno:

  • zakładkę Configuration
  • rozwjamy opcję Configuration (naciskając +” po jej prawej stronie)
  • rozwijamy opcję „Drivers”
  • rozwijamy opcję „Native”
  • ustawiamy się na sterowniku „PARADOX”
  • klikamy po prawej stronie na parametrze „NET DIR”
  • wpisujemy bądź wybieramy z okna „Select Directory” folder, do którego użytkownicy BDE mają pełny dostęp
  • następnie wybierany kolejno z menu Object i Apply
  • wyłączamy program BDE i kolejno wszystkie aplikacje
    korzystające z BDE (w przypadku gdy nie mamy pewności warto wystartować komputer od nowa).
Zdalna pomoc przy wykorzystaniu oprogramowania TeamViewer

Żeby móc otrzymać zdalną pomoc potrzebujesz zainstalować oprogramowanie TeamViewer. Pozwoli on nam, za Twoją zgodą, zobaczyć co dzieje się na Twoim ekranie oraz rozwiązać problem bez względu na dzielącą nas odległość. Jesteś absolutnie bezpieczny, a poufność Twoich informacji jest zachowana.

 

Pobierz TeamViewer

O nas

Gwarantujemy łatwość obsługi, funkcjonalność, niezawodność, elastyczność, bezpieczeństwo, kreatywność, intuicyjność oraz zgodność systemów z aktualnie obowiązującymi przepisami!

Dane kontaktowe

System-1 Spółka z o.o.
ul. Św. Michała 100
61-005 Poznań
tel. 61 10 25 240
poczta@system-1.pl

Oddział w Katowicach

ul. Franciszkańska 43
40-707 Katowice
tel. 32 202 62 99
fax. 32 202 63 01
katowice@system-1.pl

VeritumXL 2.5.2 – zapowiedź zmian

Refaktury do bieżącej faktury zakupu, automatyczny podgląd PDF w rejestrze zakupu, czy nowe opcje opisu rejestrów zamówień do sprzedaży, to na pewno pojawi się w wersji VeritumXL 2.5.2. ·   Szczegóły nadchodzących zmian będą opisane przy publikacji wersji 2.5.2....

Windows 11 – pomyślne testy Veritum XL

Pomyślne testy Veritum XL na Windows 11 – nowa odsłona systemu operacyjnego Windows, będąca następcą Windows 10, została zaprezentowana 24 czerwca 2021. Na testowej wersji nowego systemu przeprowadzono serię prac kontrolnych działania Veritum XL. ·   Praca...

Elektroniczny Obieg Dokumentów w zakresie systemu ERP

Dokumenty są jednym z koniecznych elementów prowadzenia działalności. Poprzez zarządzanie tworzeniem i obiegiem dokumentów w ramach systemu ERP można w znaczący sposób poprawić efektywność procesów biznesowych. ·   Do czego służy Elektroniczny Obieg Dokumentów?...

Poznaj nas bliżej!

© Daxen It Made in Poland