Strefa Klienta
W celu zapewnienia dobrej pracy systemu po zakończeniu wdrożenia udzielamy gwarancji. W tym czasie nieodpłatnie świadczymy usługi serwisowe umożliwiające, dostęp do nowych wersji systemu oraz krótkie konsultacje telefoniczne i przez Internet.
Zostań naszym klientem i uzyskaj dostęp do większej ilości świadczonych przez nas usług.

FAQ
Ustawienia podpisu elektronicznego dla e-deklaracji
Informacje w jaki sposób należy prawidłowo skonfigurować programy do składania podpisu elektronicznego można znaleźć na stronie Ministerstwa Finansów wpisując w wyszukiwarce Oprogramowanie do podpisu
Bezpośredni link do pliku: Oprogramowanie do podpisu elektronicznego i zarządzania kartami kryptograficznymi, dostarczane przez centra certyfikacji – ustawienia dla systemu e-Deklaracje
Mam problem z ceryfikatami dla e-Deklaracji.
Root min-fin: root minfin servers ca
Certyfikat e-Deklaracje Ministerstwa Finansów: bramka.e-deklaracje.mf.gov.pl.crt
Certyfikat Testowy e-Deklaracje Ministerstwa Finansów: test-bramka.edeklaracje.gov.pl.crt
W jaki sposób mogę skonfigurować konto WebDav?
Windows XP
Linux
Dla systemów Windows 7 Windows 8 można korzystać z programu BitKinex
Nie działają pliki pomocy
Jak można przyspieszyć czas logowania i podłączenia do bazy danych?
B) Nie należy stosować rozszerzenia GDB dla nazwy pliku bazy danych wydłuża znacznie czas podłączenia do bazy.
Nie mogę podłączyć bazy
Mam problem z podłączeniem dystrybutorów
Problem z dokonywanie eksportu i importu tabel i zestawień do baz zewnętrznych i pojawiający się komunikat: Network initialization failed. File C:PDOXUSRS.NET Permission denied Directory C:
- zakładkę Configuration
- rozwjamy opcję Configuration (naciskając + po jej prawej stronie)
- rozwijamy opcję Drivers
- rozwijamy opcję Native
- ustawiamy się na sterowniku PARADOX
- klikamy po prawej stronie na parametrze NET DIR
- wpisujemy bądź wybieramy z okna Select Directory folder, do którego użytkownicy BDE mają pełny dostęp
- następnie wybierany kolejno z menu Object i Apply
- wyłączamy program BDE i kolejno wszystkie aplikacje
korzystające z BDE (w przypadku gdy nie mamy pewności warto wystartować komputer od nowa).
Zdalna pomoc przy wykorzystaniu oprogramowania TeamViewer
© Copyright 2023 System-1 Spółka z o.o