Strefa Klienta

Witaj w panelu logowania do strefy klienta. Wprowadź swój login i hasło, aby uzyskać dostęp do konta i dokumentacji technicznej. W przypadku problemów z logowaniem skontaktuj się z działem obsługi klienta.

Login:

Hasło:



p

Rejestracja konta

Przypominamy, że przed pierwszym logowaniem konieczne jest skontaktowanie się z działem obsługi klienta pisząc na adres poczta@system-1.pl, w celu wygenerowania tymczasowego hasła. Pozwoli to na pełny i bezpieczny dostęp do naszych usług.

Bądź na bieżąco!

Czy chcielibyście być na bieżąco z aktualizacjami systemu VeritumXL, najnowszymi informacjami i ofertami? Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera!


    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zapisu. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania.

    Zawiadamiamy, że administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest System-1 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu 61-005, przy ulicy Św. Michała 100. Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres poczta@system-1.pl. Państwa dane przetwarzane będą wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zgodnie z zasadą, która głosi, że przetwarzanie danych jest zgodne z prawem jeżeli jest niezbędne w celu realizacji umowy lub przed jej zawarciem.

    FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

    Jak włączyć zdalną pomoc przy wykorzystaniu oprogramowania TeamViewer?

    Do otrzymania zdalnej pomocy potrzebujesz zainstalować oprogramowanie TeamViewer. Pozwoli on nam, za Twoją zgodą, zobaczyć co dzieje się na Twoim ekranie oraz rozwiązać problem bez względu na dzielącą nas odległość. Jesteś absolutnie bezpieczny, a poufność Twoich informacji jest zachowana.

    Pobierz TeamViewer

    Jak można przyspieszyć czas logowania i podłączenia do bazy danych?

    Przyspieszenie czasu logowania i podłączenia do bazy danych:

    A) W przypadku zainstalowania serwera bazy danych na serwerze Windows obsługującym domeny, w przypadku problemów związanych z długim czasem logowania można odblokować dodatkowo dostęp do portu 113 /Identyfikacja uprawnień systemu Windows/.

    B) Nie należy stosować rozszerzenia GDB dla nazwy pliku bazy danych – wydłuża znacznie czas podłączenia do bazy.

    Jak ustawić podpis elektronicznego dla e-deklaracji?

    Informacje w jaki sposób należy prawidłowo skonfigurować programy do składania podpisu elektronicznego można znaleźć na stronie Ministerstwa Finansów wpisując w wyszukiwarce: Oprogramowanie do podpisu 

    Bezpośredni link do pliku: Oprogramowanie do podpisu elektronicznego i zarządzania kartami kryptograficznymi, dostarczane przez centra certyfikacji – ustawienia dla systemu e-Deklaracje

    Mam problem z podłączeniem dystrybutorów
    Komputer do którego następuje podłączenie dystrybutorów powinien być wyposażony w wolny port RS232. Jeżeli na tym komputerze prowadzona jest równocześnie obsługa systemu sprzedaży z drukarką fiskalną, potrzebny jest kolejny wolny port RS232.
    Mam problem z ceryfikatami dla e-Deklaracji.
    Certyfikaty można zainstalować z plików:
    Root min-fin: root minfin servers ca
    Certyfikat e-Deklaracje Ministerstwa Finansów: bramka.e-deklaracje.mf.gov.pl.crt
    Certyfikat Testowy e-Deklaracje Ministerstwa Finansów: test-bramka.edeklaracje.gov.pl.crt
    W jaki sposób mogę skonfigurować konto WebDav?
    Proszę postępować zgodnie z instrukcją dla swojego systemu operacyjnego:
    Windows XP
    Linux
    Dla systemów Windows 7 Windows 8 można korzystać z programu BitKinex
    Nie działają pliki pomocy

    Aby zaczęły działać należy dodać w rejestrze systemowym klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\HTMLHelp\1.x\ItssRestrictions a w nim DWORD o nazwie MaxAllowedZone o wartości 3. Jeśli podany klucz już istnieje, ale ma wartość mniejszą niż 3 to należy ją zmienić na 3.

    Nie mogę podłączyć bazy
    Jeżeli na komputerze będącym serwerem bazy danych FireBird jest zainstalowana zapora systemu /firewall/, należy ustawić wyjątek umożliwiający dostęp do bazy poprzez port 3050.
    Problem z dokonywanie eksportu i importu tabel i zestawień do baz zewnętrznych i pojawiający się komunikat: Network initialization failed. File C:PDOXUSRS.NET Permission denied Directory C:
    Komunikat jest spowodowany brakiem dostępu do folderu w którym powinien się znajdować plik kontrolny Paradox’a PDOXUSR.NET. Tabele Paradox’a ze względu na kompatybilność BDE(Borland Database Engine) z Paradox’em korzystają z takiego pliku do kontroli blokad sieciowych. Tak sam Paradox jak i BDE (w celu zachowania zgodności) domyślnie umieszczają ten plik w folderze głównym dysku na którym znajduje się baza danych. Często zdarza się, że użytkownik nie ma odpowiednich praw dostępu to takiego folderu i nie ma ich mieć. Rozwiązaniem tego problemu na poziomie BDE (wykorzystywane przez system Veritum), jest zmiana lokalizacji pliku kontrolnego. Wykonujemy to uruchamiając program administrujący BDE – BDEADMIN (standardowo instalowany jest w folderze C:\Program Files\Common Files\Borland Shared\BDE). Następnie wybieramy kolejno:

    • zakładkę Configuration
    • rozwjamy opcję Configuration (naciskając +” po jej prawej stronie)
    • rozwijamy opcję „Drivers”
    • rozwijamy opcję „Native”
    • ustawiamy się na sterowniku „PARADOX”
    • klikamy po prawej stronie na parametrze „NET DIR”
    • wpisujemy bądź wybieramy z okna „Select Directory” folder, do którego użytkownicy BDE mają pełny dostęp
    • następnie wybierany kolejno z menu Object i Apply
    • wyłączamy program BDE i kolejno wszystkie aplikacje
      korzystające z BDE (w przypadku gdy nie mamy pewności warto wystartować komputer od nowa).