Strefa Klienta

W celu zapewnienia dobrej pracy systemu po zakończeniu wdrożenia udzielamy gwarancji. W tym czasie nieodpłatnie świadczymy usługi serwisowe umożliwiające, dostęp do nowych wersji systemu oraz krótkie konsultacje telefoniczne i przez Internet.

Zostań naszym klientem i uzyskaj dostęp do większej ilości świadczonych przez nas usług.



Login:



Hasło:






FAQ

Ustawienia podpisu elektronicznego dla e-deklaracji

Informacje w jaki sposób należy prawidłowo skonfigurować programy do składania podpisu elektronicznego można znaleźć na stronie Ministerstwa Finansów w dziale e-Deklaracje -> Instrukcje -> Instrukcje niezbędne do obsługi formularzy interaktywnych i aplikacji e-Deklaracje Desktop

Bezpośredni link do pliku: Oprogramowanie do podpisu elektronicznego i zarządzania kartami kryptograficznymi, dostarczane przez centra certyfikacji – ustawienia dla systemu e-Deklaracje

Mam problem z ceryfikatami dla e-Deklaracji.

Certyfikaty można zainstalować z plików:
Root min-fin: root minfin servers ca
Certyfikat e-Deklaracje Ministerstwa Finansów: bramka.e-deklaracje.mf.gov.pl.crt
Certyfikat Testowy e-Deklaracje Ministerstwa Finansów: test-bramka.edeklaracje.gov.pl.crt

W jaki sposób mogę skonfigurować konto WebDav?

Proszę postępować zgodnie z instrukcją dla swojego systemu operacyjnego:
Windows XP
Linux
Dla systemów Windows 7 Windows 8 można korzystać z programu BitKinex

Nie działają pliki pomocy

Aby zaczęły działać należy dodać w rejestrze systemowym klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\HTMLHelp\1.x\ItssRestrictions a w nim DWORD o nazwie MaxAllowedZone o wartości 3. Jeśli podany klucz już istnieje, ale ma wartość mniejszą niż 3 to należy ją zmienić na 3.

Jak można przyspieszyć czas logowania i podłączenia do bazy danych?

A) W przypadku zainstalowania serwera bazy danych na serwerze Windows obsługującym domeny, w przypadku problemów związanych z długim czasem logowania można odblokować dodatkowo dostęp do portu 113 /Identyfikacja uprawnień systemu Windows/.
B) Nie należy stosować rozszerzenia GDB dla nazwy pliku bazy danych – wydłuża znacznie czas podłączenia do bazy.

Nie mogę podłączyć bazy

Jeżeli na komputerze będącym serwerem bazy danych FireBird jest zainstalowana zapora systemu /firewall/, należy ustawić wyjątek umożliwiający dostęp do bazy poprzez port 3050.

Mam problem z podłączeniem dystrybutorów

Komputer do którego następuje podłączenie dystrybutorów powinien być wyposażony w wolny port RS232. Jeżeli na tym komputerze prowadzona jest równocześnie obsługa systemu sprzedaży z drukarką fiskalną, potrzebny jest kolejny wolny port RS232.

Problem z dokonywanie eksportu i importu tabel i zestawień do baz zewnętrznych i pojawiający się komunikat: Network initialization failed. File C:PDOXUSRS.NET Permission denied Directory C:

Komunikat jest spowodowany brakiem dostępu do folderu w którym powinien się znajdować plik kontrolny Paradox’a PDOXUSR.NET. Tabele Paradox’a ze względu na kompatybilność BDE(Borland Database Engine) z Paradox’em korzystają z takiego pliku do kontroli blokad sieciowych. Tak sam Paradox jak i BDE (w celu zachowania zgodności) domyślnie umieszczają ten plik w folderze głównym dysku na którym znajduje się baza danych. Często zdarza się, że użytkownik nie ma odpowiednich praw dostępu to takiego folderu i nie ma ich mieć. Rozwiązaniem tego problemu na poziomie BDE (wykorzystywane przez system Veritum), jest zmiana lokalizacji pliku kontrolnego. Wykonujemy to uruchamiając program administrujący BDE – BDEADMIN (standardowo instalowany jest w folderze C:\Program Files\Common Files\Borland Shared\BDE). Następnie wybieramy kolejno:

  • zakładkę Configuration
  • rozwjamy opcję Configuration (naciskając +” po jej prawej stronie)
  • rozwijamy opcję „Drivers”
  • rozwijamy opcję „Native”
  • ustawiamy się na sterowniku „PARADOX”
  • klikamy po prawej stronie na parametrze „NET DIR”
  • wpisujemy bądź wybieramy z okna „Select Directory” folder, do którego użytkownicy BDE mają pełny dostęp
  • następnie wybierany kolejno z menu Object i Apply
  • wyłączamy program BDE i kolejno wszystkie aplikacje
    korzystające z BDE (w przypadku gdy nie mamy pewności warto wystartować komputer od nowa).
Zdalna pomoc przy wykorzystaniu oprogramowania TeamViewer

Żeby móc otrzymać zdalną pomoc potrzebujesz zainstalować oprogramowanie TeamViewer. Pozwoli on nam, za Twoją zgodą, zobaczyć co dzieje się na Twoim ekranie oraz rozwiązać problem bez względu na dzielącą nas odległość. Jesteś absolutnie bezpieczny, a poufność Twoich informacji jest zachowana.

Pobierz TeamViewer

O nas

Gwarantujemy łatwość obsługi, funkcjonalność, niezawodność, elastyczność, bezpieczeństwo, kreatywność, intuicyjność oraz zgodność systemów z aktualnie obowiązującymi przepisami!

Dane kontaktowe

System-1 Spółka z o.o.
ul. 28 Czerwca 1956 nr 213/215
61-485 Poznań
tel. 61 831 12 22
fax. 61 831 18 08
poczta@system-1.pl

Oddział w Katowicach
ul. Franciszkańska 43
40-707 Katowice
tel. 32 202 62 99
fax. 32 202 63 01
katowice@system-1.pl

Veritum dostosowywane do wymogów RODO

Szanowni Państwo, w tym tygodniu rozpoczęliśmy wysyłkę umów o powierzenie danych, regulującą kwestię dostępu do danych osobowych podczas serwisowania systemu Veritum. Przygotowujemy się również do zamknięcia i udostępnienia pierwszej emisji wersji systemu,...

4 sposoby, jak zwiększyć efektywność dzięki systemowi ERP.

Jesteś świeżo po wdrożeniu systemu ERP w Twojej firmie lub projekt wdrożenia powoli zmierza do szczęśliwego zakończenia. Jednak najważniejszy etap dopiero przed Tobą. Wybór i wdrożenie rozwiązania to jedno, ale wykorzystanie w pełni jego potencjału i przełożenie...

Jak przygotować się do wdrożenia systemu ERP w firmie transportowej?

Przygotowanie firmy do dużego projektu, jakim jest zmiana lub wprowadzenie systemu ERP, to duże wyzwanie. Jednak z odpowiednim podejście, u którego podstaw leży solidne przygotowanie, wdrożenie systemu może pójść znacznie szybciej, a przede wszystkim, nie przekroczysz...

Poznaj nas bliżej!

© Daxen It Made in Poland